تبلیغات
حسابداری - مدیریت سود

بازدید : مرتبه
تاریخ : سه شنبه 22 تیر 1389

 

 این مقاله به یکی از مباحث مهم مدیریت سود، یعنی هموارسازی سود می پردازد.به طور کلی

 

 هموارسازی سود عبارت است از اعمال نظر مدیریت شرکت در تقدم و تاخر ثبت حسابداری

 

 هزینه ها و درامدها و یا به حساب گرفتن هزینه ها یا انتقال انها به سال های بعد به طوری که

 

 باعث شود شرکت در طول چند سال مالی متوالی از روند سودبدون تغییرات عمده برخوردار

 

 باشد.هدف مدیریت این است که شرکت را در نظر سرمایه گذاران و بازار سرمایه با ثبات و

 

 پویا نشان دهد.در این مقاله به روش های هموارسازی سود از یک طرف و از طرف دیگر به

 

 سازوکارهایی از قبیل ویژگی های کیفی اطلاعات و افشاء بیشتر باعث می شود مدیریت

 

 شرکت در فرایند هموارسازی موفق نباشد می پردازد.



منبع:
http://rezayazdani.blogfa.com

ارسال توسط رضا یزدانی
آرشیو مطالب
امکانات جانبی
blogskin